Saraylokumu Kızlar 10 gün önce doğum yaptım. Dikişlerim açılmış. 2 gün hastanede kaldım yeniden dikildi. Çok yıprandım gerçekten. Lütfen akıl verin. Ben en iyi şekilde nasıl bakabilirim kendime ? Artık iyileşmek normal hayatıma dönmek istiyorum. Nolur yardım edin bana. Yeniden açılsın istemiyorum
Gzmadymn Geçmiş olsun üzerine oturmamaya çalışın uzanın veya yan oturun çok yürümeyin,batikonla pansuman yapın, ıslak bırakmayın doktorunuz krem vermistir onu kullanın eğer şişme varsa buz kompresi yapabilirsiniz dıştan çok iyi geliyor.