zeyneppbabat Kızlar daha önce iki düşük yaptığım için şimdiki gebeliğimde kan sulandırıcı vermiş bana ama kan pıhtılaşmamın olduğunu düşünmüyorum. Olmasa bile kullanmam zararlı mı ve ne kadar kullanılıyo
ikiprensannesii_ zeyneppbabat bende genetik testi verirken hamile olduğumu bilmiyordum daha sonuçlari almamışım. Ama öğrendiğim an kan sulandırıcı başladım önceden iki kimyasal birde boş gebelik oluştu şuan 23 haftadayim doğumdan sonraya kadar kullanmamı söyledi doktorum
anneoluyorummm103 zeyneppbabat zararı yok bence doktor dediyse kullanmaya devam etmelisin bebeğin için değer öyle düşün
Papatya05_ zeyneppbabat ilk oğlumda ecopirin 150 mg kullandım doğuma kadar ikinciye hamileyim kalır kalmaz başladık yine
Sedef21 zeyneppbabat benimde pıhtılaşma yoktu ama kullandım ilk gebeliğim tüp bebekti tedavi amaçlı 3.5 aylık olana kadar kullandım 2. Hamileliğim doğal yolla kendiliğinden olmuştu ama doktor önlem amaçlı yine başlatttı 3.5 aylık olana kadar tekrar kullandım
Zbyd3 Benımde bir düşük var doktor her ihtimale karşı kullanmamı istedi bi zararı olmayacağını belirtmişti ilk 3 ay kullan demişti ama en son ki kontrolde 1 ay daha uzattı onu anlayamadım bende soramadım
Fuunndaaa Bende kullanıyorum genetik testlerime baktı perinatoloji doktoru 12 de keselim iğneyi coraspin ile devam edelim dedi, genetik bölümüne girip test yaptırın boşuna kullanmamış olursunuz pıhtılaşmanız yok ise kan sulandırıcı