Dün gittim yemek öğün saatlari verdi 3 4 gün 16 ünite vurulacam akşam çok acıkma oluyor dedi kraker vs yiyebilirsin dedi bende akşama yayarak küçük paket çubuk kreker yedim sonuç 166 açlık kan şekeri normalde 130 140 arası zaten düşmüyor yok daha yemem yemedim halde 130 larda napacam bilmiyorum düşmezse 18 ünite cikaracaz ama yok düşmüyor bir türlü