Kızlar doktorum hamile kalır kalmaz bir vitamine başlattı ismi profolic plus içerisinde folik asit b12 b1 b6 omega 3 birsürü vitamin yazıyor işte ama aklıma takılan doğuma kadar kullanacaksın dedi hamileliğin başından beri kullanıyorum
Bunda folik asit 400 birde demir hapı içiyorum oda folik asitli gynoferon oda 0.35mg yazıyor fazla folik asit almış mı oluyorum sizlerinki de öyle mi