eslem2121 LadyX cnm arkadaşlarında dediği gibi normal başını çok yatırma hafif dik olsun boğazına kaçarsa da iki kaşının ortasını ov yavaş yavaş
eslem2121 LadyX hem serum fizyolojik kullanırdım hemde çekmek için bişey vardı aklıma gelmiyor ismi 😂iki yıl olcak çünkü
LadyX eslem2121 yaaaa ben o kadar soğukkanlı değilim sanırım 🥲 eşime yaptırıyorum genzine filan kaçacak diye korkuyorum
anneolmakneguzel_ LadyX biraz dik emzirmek işe yarayabilir. Çok fazla süt akışı varsa olabilir, herzaman oluyprsa bi kontrole goturulebilir
LadyX anneolmakneguzel_ dik emzirince faydasını gördüm cidden. Emzirme yastığı kullanmadım kafasını yukarıda tuttum o zaman rahat emdi
Kosemen54 LadyX sütünüz tazikli geliyor büyük ihtimalle bebeğinizi dik tutarak emzirin geçecektir inşallah
anneolmakneguzel_ LadyX ohh sevindim, ben de hiç düz emzirmedim. Ben hep kendimi bebek yerine koyup aynı sistemi uyguluyorum 😅, hiç dümdüz yatırmadım mesela, yastıkta kullanmadım ama yatagını yukselttim, hiç kusma vs yaşamadık