Kızlar takviyelere geçince bıraktınız mı folik asiti?
sidibal bıraktım
Üst
Bende bekliyim şurada benim de homozigot
endlesslove1 size ne dedi doktor
erikarpuz bir sorun olmadı değil mi
sidibal olmadı 33. haftadayım
sidibal daha kadın doğuma gitmedim hematolojiye gideceğim yarın
erikarpuz çok sevindim
sidibal ❤️❤️