Kızlar 39+4 haftalık hamileyim ve dünden beri baya girip oldum burun akıntısı haksızlık boğaz ağrısı baş ağrısı ne istersen var yani şimdi dogursam kolumu kaldırmaya halim yok acaba grip olduğu için doğum şekli değişen oldumu son anda bide doktora gitmem gerek mi