Mirosunannesi_0120 Atamadım yirmi dört saati geçti anesteziyi de atamadım kahve vs denedim spinal oldum ama artık sancidan yürümeye de kalkamıyorum ilk iki kere kalktim artık gaz sancısı dan kalkmayı bırakın konuşamıyorum bile
Mirosunannesi_0120 Ayperi11 bişey demediler daha ben canım acıyor diye yürümek istememiştim gayret ettim biraz kayısı suyu içip yürüdüm öğle yemeği geldi sıcak çorba bağırsakların harekete geçti ses geliyor inşallah rahatlarim sabahki ağrı gitti biraz