annevebebek Kızlar 13 haftalık hamileyim ve 20 lik dişim çok fena halde ağrıyor. Apse oldu yanagim sisti ve yüzümün sağ tarafı komple ağrımaya başladı. Agzimi bile açamıyorum. Hiç birşey yiyemiyorum.. Gece kaç defa ağlayarak uyandim ağrıdan dolayı. Hamileler için yok mu hiç bir çaresi? Çok kötüyüm 😢