Kızlar selam ben 34 haftalığım ve karnımda çatlaklarım oluştu göbeğim büyük olmamasına rağmen ama bir kaç gündür birşey denedim Madecassol kremi doktorum önermişti ve bende 3-4 gündür karnıma boca edip o şekilde bıraktım ve çatlaklarımın mor ve kırmızı rengi soldu bu şekilde devam edeceğim en azından renklerini soldursam yeter size de tavsiye olsun dedim :)