_nejla_ seynepon konuyla ilgili tam bir bilgim yok ama progesteron 20 uzeri cikmis bence tutma ihtimali yuksek gibi duruyo
Sonyaazz seynepon Benim ilk gebelik de 10du canım progesteron kullandım 4 ay oğlum 5 yaşına giriyor 🤗
yesildeniz_ seynepon yeni tutunmuştur belki hcg daha yeni salgılanmaya başlamıştır. Pozitif düşün,olumlu düşün, böyle düşük çıkıp artan çok kişi var. Güzel haberlerinizi bekliyoruz inşallah 🤲🏻
_nejla_ seynepon insallah saglik sihhatli olur sag saglim kucagina almayi nasip etsin allah bu mubarek gunde dualarimiz kabul olur insallah. Bende suphelenip 1 saat once kan testi verdim benim beta 29.70 progesteron 18 cikmis. Sevinemiyorum bile cunku dis gebelik olmasindan supheleniyorum 😓
Sonyaazz seynepon Ben öğrendikten 4 gün sonra gittim tam regli günümdü bin küsür küsürdü benim Beta değil de 2 gün arayla kan verdiğimde progesteronum düşmeye başlamıştı o yüzden arada bir lekelenmem de oluyordu hatta normal yollaydı tüp bebekte değil
seynepon Nursemom90 yarın test günüm 10. Gün nerdeyse geldi forumda 3 basamaklı sayılarda beta gördüm çoğunlukla betadan endişeliyim🥹
Nursemom90 seynepon 10. Günde 5.9 hcg 7.5 progesteron ile öğrendim bende. Tabiki umut vermek etkilemekte istemem ama stresten uzak dur sakince bekle canım Allah büyüktür 🌸 🙏
seynepon Aaayseeert bana ümit oldunuz inşallah benimki de yarın güzel gelir dua edin lütfen annesiniz rabbim evladınızı bağışlasın♥️