Mariam2 ben senin uzun süredir bütün yazdıklarını okuyorum gebelik istemiyorum Allah isteyene versin diyip Ovülasyon takip eden bi seni gördüm her ay her yazışmada hamile olup olmadığını kovalıyorsun kocam aldattı hastalık bulaştırdı hastalık pozitif çıktı bunları hep sen yazdın valla ister yanlış anla ister anlama şuan herkesin iç sesi olduğuma eminim senin ilk önce psikoloğa gitmen ne isteyip ne istemediğine karar vermen lazım söylediklerinle yaptıkların maalesef uymuyor mübarek günde diliyorum normale dönersin