Mariam2 ayda iki kere regl oluyorsa doktora gitmismiydiniz hic bende de yillar once 1 bucuk ayda 3 kere olunca gitmistim basit kist var demisti bi ilac kullanmistim 10 gunluk ve duzelmisti sonrasinda bir daha yasamadim bu durumu sizin 1 ayda 2 kere regl gormeniz normal degil