Doktorumdan izin alarak 6. Aydan sonra boyattım ilk kendim organik boya adı altında bir kozmetik mağazasından aldım boyadım hep açık alanda durdum saçımı yaktı maalesef koyu renk kullanmama rağmen daha sonrasında zaten hemen aktı kuaföre gittim boyattım onda da dışarı çıktım yine de doktorunuzdan ikinci görüş alın içiniz rahat etsin