nursimaax Dün kontorle gittim doktor 1150 grm dedi sizce kilosu nsl bana az geldi sizin bebisler kaç kilo neler yaptnz kilo alması için 💞
ABusraaaa nursimaax aaa aynıyız senin ilk doğum mu ☺️ süt tahin muz kaşar kuruyemişler kilo aldırır bebeğe ☺️
ZeroKado Benim de pazartesi günü 1150 demişti 28+1 de ☺️ gayet güzel dedi doktorum bence kilolarımız gayet güzel 😊
nursimaax ZeroKado bana az geldi sanırım çevremdekiler psikojimi bozdu ya yok bu hafta da 1400 1500 olması gerekiyormuş😂
ZeroKado Kesinlikle kimin ne dediğine bakmamak lazım herkesin düşüncesi kendine allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️ @nursimaax