yesilgozluyum Kizlar bende baya vajinal enfeksiyonum var doktor donaxyl yazdi ama google den baktigim zaman yeni gebelikte zararli diyo bende daha 4 haftaligim ne yapayim kullaniyim mi
deletedmom43191 yesilgozluyum doktora inanmiyosun google inaniyosun google kac sene tip okumus acaba 🤔
[silindi] yesilgozluyum zararı olacak olsa doktorunuz yazmazdı. Güvenmiyorsanız zaten doktorunuzu değiştirin
yesilgozluyum deletedmom43191 ama google kullanma talimatindan veriyo cevabi ayrica ben doktora inanmiyorum demedim sadece ne yapicagimi bilemiyorum
bayatlamayankurabiye yesilgozluyum Merhaba. Doktorunuza güvenin ve ne diyorsa onu yapın bence. Size ve bebeğinize zarar verecek bir ilaç vermez sonuçta doktorunuz.
jalepone yesilgozluyum bende kullanıyorum aynısını 6 haftalıkken başladım . Doktorum yazdı ama doktorun bilgisine güvenseniz bile insan kendi kendini strese sokabiliyor ben de de olduğu gibi bende başka bir doktor tanıdığım var ona da sordum çift dikiş diyelim☺️ Birşey olmaz dedi kullandım 😇