Tecrübeli annelerrrr bu doğum sancısı nasıl bir şey acaba nasıl anlayacağım doğumum başladığınıııııı🙄 36+1 im dün nstde sancım 30-45 civarıydı doktorum dinlen 37yi zorlayalım dedi bizim minik hanım aceleci. Fakat akşamdan beri müthiş bir ağrım var namaza uyandım ondan beridir de adet olacakmışım da sankim rahmim yırtılıyor gibi ishalde olmuşum ay doğurcam mı ben ne yapcam helppppppppp 🥹😃