csdzz tek yumurta ikizlerimi 36 da doğurttu doktorum, ciğerleri de gelişmiş duruyor hafif kasılmalarda var hiç riske atmaya gerek yok dedi ve sezeryana aldı.
Küvez yoğun bakım herhangi bir sağlık sorunları olmadı çok şükür🫠.
Tek yumurta ikizlerini çok fazla tutmamaları daha sağlıklı diye biliyorum.
Doktorunuza güvenin bence🤗
Buarada taktir ediyorum sizi, ikizleri bu kadar ay taşıyıp son aylarda artık alın diye yalvarmıyor oluşunuzu, maşaallah. Ben yalvarıyordum çok zor taşıyordum🥲🥲 Rabbim isteyen herkese nasip etsin