Kızlar selam 38+6 yım aşırı derece de baskı hissettim vajinam aşırı ağırdı sancım da vardı acile gittim doktor çatı muanesi yaptı 2 cm açıklık olduğunu söyledi nst de sancım çıkmadı ama istersen yatış vereyim dedi istemedim imza attım çıktım herneyse ultrasona girdiğimde hemşire bana refakatçinin yasak olduğunu söyledi böyle bi saçmalık olabilir mi tek başıma yanıma başımda kimse olmadan nasıl yapıcam korktum bende yatış istemedim zaten okadar da sancım yoktu ama böyle birşey ilk defa duyuyorum varmı sizin oralarda böyle