Gulay01 Bu durumu yaşayan var mı? Midemde ekşime hazımsızlık oluyor o zamanlar bir çarpıntı oluyo nefes darlıgı sonra öksürük ve aniden kusma geliyor. Aranızda son bir ayı kalıpta böle kusan reflüsü olan var mı?
Migrenligebe Gulay01 37. Haftadayim. Bir iki gundur rahatim ama birkac haftadir siddetli reflu yasiyodum. Gaviscon surup rahatlatiyor