Kızlar selam. Şuan 37+2deyim. Bebişin gelişimi haftasıyla uyumlu. 33.haftada erken doğum riskim oldu takipli olduğm hastanede yenidoğan küvezi yokmuş beni başka yere sevk ettiler. O gün sevk edildiğim hastanede acilde benimle ilgilenen doktorla devam ediyorum şuan 1 aydır. Doğumu durdurmak için Nidicard başlandı. Ama şuanki doktorum benim haftam açısından 37+3ten 39+0a kadar izinde olacak. 37.haftaya gelmiş olmama rağmen hala nidicard kullanmak aklıma yatmıyor sorunca da 40a kadar bile kullanılır ne acelen var diyor. Doğumumu normal olarak konuştuk bebiş pozisyonu çatı vs uygun dedi. Planlamasına göre nidicardı 39+0da bıraktırmayı düşünüyor ve 40tan sonraya doğumu bekletmeyi tercih etmiyormuş. Yani ilacı bıraktıktan sonra doğumun kendi kendine başlaması için 1 haftam olacak. Doğumı kolaylaştıran egzersizlere başlıyım dedim ona da izin vermedi. Hiç kasılma açılma yokken suni sancıyla doğumun başlatılmasından korkuyorum hep olumsuz şeyler duydum doğal akışında gelişsin istşyorum. Doktora bunu deyince de sen bunları kafana takma sen kolay doğurursun neleri neleri atlattık diyo.
Doktoru seviyorum ve artık son dk da yeni doktor bulamam tatlı da bir kadın ama içime sinmeyen şeylet var.
Kimseden 39lara kadar nidicard kullandığını duymadım bebişin ve benim durumumdan çok kendi tatil dönüşüne göre planladığını düşüyorum bu beni çok rahatsz ediyor.
Sana çok emek verdim ben doğurtmak isterim diyo. Biraz da kontrolcü birisi
Eski hastaneme döneyim diyorum yenidoğan yoğunbakımı olmadığı için eşim razı olmuyor. Doğum bu herşey olabilir sen bi hastanede bebek başka hastanede mi olacaksınız bişey olsa diyo.
Doktorum tatildeyken beni başka bir dr yönlendirdi 38+0da ona muayenem var ama not yazdı nidicarda devam etmem için. Yani yedek dr bence inisiyatif alıp ilaca ellemicek o yüzden.
38de nidicardı kendi kafama göre bıraksam ne olur? Ama 39dan önce sancılanırsam doktorum burda olmayacak. 39u beklersem de bu sefer doğum başlamadı stresi yaşıcam off lütfen fikirrr