Myd98 Benimadimanne bende öyleyim ilk bebeğim herşey iyi hoş da gurbette olmak çok zormuş kimsesiz gibiyim tanıdığım kimse yok
kahveligunler Myd98 Merhaba canım bende yeni taşindim Ankara’ya yeni evliyim kimseyi tanımıyorum bende tanışmak istersen tanişabiliriz ☺️