İlk oğlumu 41. Haftada iri bebek sebepli sezaryen olmuştum ve gerçekten iyiydi. 4600 doğdu. Oğlum 18 aylıkken hamile kaldım. Ve sezaryen sonrası normal doğum için araştırma yaptım. Kafaya koymuştum çünkü sezaryen benim için çok daha korkutucuydu. İst ssvd destekleyen devlet hastanesi Zeynep kamil olduğu için orada yapıcaktım. 36 haftalıkken ilk kontrole gittim herşey güzel ilerliyordu. Doğum in sürekli hareket halinde kalmaya çalışıyordum pilates merdiven egzersizleri, ahududu yaprağı çayı ve adaçayı çörek otuyağı.. Ancak çıt ses seda yoktu bebişten 40. Haftaya girdim su gelişim oldu zannettim ancak değilmiş. 3 gün sonra da nişanım geldi ve acile gittim. Sancılarım 10 dk aralıklı gözüküyordu ve 1 cm açılma vardı. Eve gidip sıklaşamasını beklerken sancılarım kayboldu. Ben de doğumu hızlandırsın diye tekrar hint yağı içtim.( Bu arada nişanım hint yağı içtiğim gün geldi.) Ancak aktif bir durum olmadı. 41. Haftada artık zorunlu yatıl için gidecektik. Gecesinde ben akıntı hissettim aslında 2 3 gecedir de hissediyodum ama çok azdı . Bende kontrolde doktora böyle bir durum olduğu söyledim su gelişi testi yapalım dedi ve pozitif!! Sonra nst ye gittim hafif sancılar vardı. Artık yatışa alınmam gerekiyordu. Eşimle beraber yatış katına çıktık. Doktor gelip muayene etti açıklık 1 2 cm kadardı sancılar ise yeni yeni yükseliyordu. Doktorlarım ve ebelerin hepsi cok cok iyiydi. Yatışım saat 12 de yapıldı. Bebeğin kilosu o su bunu vs bilgiler alındı dosya işlendi falan. Saatler azıcık ilerleyişi ki nst de durumlar değişmeye başladı bebeğimin kalbi hep yüksek atıyordu 160 170 arası iniyordu resmen. Aradan cok geçti geçmedi mst takibi yapan doktorlar farketti baş doktora vs söylediler.. Bebeğim içeride oksijensiz kalmaya başlamış meğerse.. fetal distres dedikleri durum.. acil sezaryene almamız lazım bebeğin sancıları karşılayamıyor sıkıntıda dediler ve genel anestezi ilensata 15.00 da sezaryen oldum.. iyi ki olmuşum bebeğim çıktığında nefes alamamış ve destek gerekmiş yoğun bakıma götürmüşler 2 3 saat sonra yanıma gelebildi ama şükür şuan hiçbişeyi yok. Çok isterdm normal doğum olsun lakin rabbim sağlıkla imtihan etmesin. Sezaryen anne ve bebek için kurtarıcı bir operasyon.. Zeynep kamil hastanesinin herşeyiyle memnun kaldım ve memnun ayrıldım..