Evrim-96 25 ağustosta doğum yaptım varis çorabı giymeme rağmen benimde böyle oldu hatta daha şiş bile diyebilirim 2 gün oldu şişlik ineli. Ayaklarınızı kaldırabildiğiniz kadar yukarı kaldırarak uzanmaya çalışın ama ameliyatlıyken uzanıp kalkmak zulüm. Benim şişliklerin inmesine asıl yarayan şey yürümek oldu. Hastaneye gittik randevumuza, zor bela yavaş yavaş yürüdüm dönüşte daha rahattım ertesi güne kadar da oturmak yerine hep yürüdüm evin içindede olsa şuan çok şükür normale döndü