2662926 Arkadaşlar bugün gittim doktora 35. Haftaya girdik 2350 gram kilo alt sınırda dedi doktor karın çevresi de 2 buçuk hafta geri bu durunu yaşayan var mı hareketi sıvısı kan akılı iyi dedi doktor ama sorun ne anlamıyorum haftaya gel aynıysa durum sezeryanla almak zorunda kalırız dedi
Celiko 2662926 benimde hep gerideydi protein ağırlıklı beslen ceviz yumurta bunları bol bol tüketmemi söyledi benimde 1 hafta 10 günlük geriydi hep biraz beslenmene dikkat edip birde öyle dene bakalım
Semanurde 2662926 merhabalar, ben de sizin bahsettiğiniz durum ile karşı karşıyayım. İlk gebeliğimde de bu durumla karşılaşmıştım. Ve ilkini çok şükür normal doğum ile 39 haftalıkken dünyaya gelmişti. İkinci gebeliğimde de aynı durumu yaşıyorum. Bebeğiniz kaçıncı hafta da kaç kilo ile doğdu acab?
iremclgn 35 haftalıkken bende gittim 2 hafta karın için bana da aynısı söylendi daha muayene gidemedim bır de benım su azalmıştı bakalım hayırlısı
2662926 Celiko aslında benim ilk gebeliğimde de aynı hafta aynı şeyi söylemişti doktor bilmiyorum biraz da genetik mi ama sonra bir sorun olmadığı için diğer şeylerde doktor bekleyelim dedi sonra toparladı zaten 41. haftada doğum yaptım kilosu 3.07 yüzdü yani önce de bunu yaşadığım için toparlar diye düşünüyorum tabi bunu duyduktan sonra ben ceviz fındık dediğiniz gibi o tarz şeylere bayağı yemeye başladım bu Gebelimde de dikkatli beslenmedim genelde hep karbonhidrat protein az beslendim o da kaynaklı olabilir yani beslenme çok da iyi değildi hatta hiç iyi değildi de diyebilirim onun da etkisi muhakkak olabilir diye düşünüyorum
ozlemmmkg Bizde beslenmeyle hallettik. Tatile gitmiştik,,sonrasında da biraz stres yaşamamıştım. Ona bağladım ben. Beslenmeyle 1 haftada toparladık. O süreçte bol protein ağırlıklı, tahin muz düzenli sık azar azar ama sık beslendim.
Celiko 2662926 genetik faktör de etken tabi canım benim ilk kızımda da karın çevresine küçük demişlerdi birde anne baba olarak bizde minyon tipliyiz ama doğumdan sonra hiç sorun olmadı umarım sizde de olmaz ama şöyle bir tavsiye de vereyim kahvaltıyı kaçta yaparsan yap öğününde bir tane yiyebiliyorsan iki tane haşlanmış yumurta ye gerçekten çok fark ediyor gebe okulunda diyetisyen söylemişti