Mzginsezn %100 olması şart bir şey değil eğer çevreniz yaşadığınız bölge de ihtiyaç dahilinde alabileceğiniz bir yer varsa almayın.
Çünkü sütün gelip gelmemesi, gelince bebeğinizin emmesi tutması vs. Hepsi şans işi.
Ben ilk gebeliğimde almadım ama bulunduğum yer köy yeriydi hemen ulaşamama durumunu düşünemeyip almamıştım emer zaten gerek kalmaz gibi sonra sütüm çok geldi çocuk emmedi mastit oldum alacak yerim yok yakın civarda inernetten aldık 1 haftaya anca geldi o da bozuk geldi şu bu derken ben pişman olmuştum en başta almadığıma.
Şimdi 2. Gebeliğim daha tecrübeliyim nasıl emeceğini neler yapacağımı daha iyi bildiğimden almadım.
Bir de bulunduğum yerse şuan her an ulaşabilme imkanım var.
O yüzden her şartı düşünüp öyle karar verin şart değil dediğim gibi şans işi biraz.