İlk gebeliğimde sadece karnim büyüdü ve 16. haftadan sonra hareket hissetim kusma bulantı koku hassasiyeti baş dönmesi vs hiç bişey yaşamadım ne kasık ağrısı ne bel ağrısı hiç olmadı. Allah herkese öyle hamilelik nasip etsiin 2. hamileliğimde tamam tersi çok kötü geçti 3. ye hamileyim bu da zorluyor.