kızlar benim eğer allah nasip ederse ocak sonu şubat başı gibi doğumum olacak inşallah, tam da kış aylarına geliyor ama puset alınmalı mı alınmamalı mı emin değilim. Onun yerine direkt oto koltuk alsak olmaz mı sizce? bir süre oturmadıklarını biliyorum ama idare edebiliriz gibi düşünüyorum zaten hastane kontrolleri vs dışında çok dışarı çıkmayız diye düşünüyorum?