Merhaba kızlar bugün 24 haftalık olduk bebeğimin hareketlerini bir kaç gündür vajinamda hissediyorum yani normal mi sizce? Birde bu haftaya kadar cinsiyeti öğrenemedik bu perşembe doktor kontrolümüz var dua edin bu sefer görebilelim cinsiyetini aşırı merak ediyorum