SerpilEsra
Hanimlar riskli bir gebelik geciryorum 2 kaybim var daha önceden suanda bebegim cok fazla asagida 2 doktorda ayni seyi soyledi başıda aşağıda. Renkli ultrasonda bile goremedik bu yüzden en sonki kontrolumde doktoruma sikayetlerimi anlattim ve bunun kasilma oldugunu soyledi karnimi elledi gercektende tas gibi suan kasilman var dedi agrin olursa bekleme gel dedi 3 gundur gribe yakalandim dun aşırı ağrım vardi kasiklarima bicak batyordu bacaklarima vuruyordu agrilar hastaneyi aradim gelmem gerektgni soyledi gittim 5 dk nst baglandim birsey çıkmadı cok sukur ama agrim olmasina ragmen nstde nasil cikmiyor anlamis degilim serum takildi gecmezse yatis vercez dediler simdilik iyiyim cok sukur sol kasigimda bi huzursuzluk mevcut ama fazla rahatsiz etmiyor basina gelen varmi agriniz olup nstde cikmadigi oldumu bu agri neyden kaynakli olablr