Ipek321 EsoMom_ her haraket ettiğinde her an insan ilk kez bu duyguyu yaşıyor gibi oluyor ne muhteşem birsey 🥹🥰
Ipek321 Nafiye00 çok da az kalmış ne güzel 🥹 benim de öyle oldu planlı değildi ama iyiki de olmuş çocuklarım eşim ben sabırsızlıkla bekliyoruz sağlıkla kavuşalım inşallah 💖
Ipek321 EsoMom_ öyle valla sanki daha önce yaşamamış gibi aşkla heyecanla 🥰🥹 Allah’ım evlatlarımızın acısını göstermesin 🤲🏼💖
nilsumm Ipek321 Darısı sizin başınıza inşallah sizde bu haftalara gelirsiniz zaman çok hızlı geçiyor 🥹🫶
EsoMom_ Ipek321 amin öyle zor kiiiii acısıııı :( Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🥰
Ipek321 Elifsemra sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah’ım az kalmış valla iyice heycan artmıştır 🥹
Nealakayahu Ipek321 bizim ki 124 bende az önce hesapladım bu ay bitse de çift sayılara geçsek diye sağlıkla kucağımıza alalım
Ipek321 Nealakayahu az kalmış sizin de çift sayılara düşmenize 🥹 inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🤲🏼
Ipek321 Beyza_35 benim de oğlum olacak bu sene erkek senesi diyorlar doğru galiba 🥹🥰 sağlıkla gelsin güzel doğum haberlerini de alalım inşallah canım 💙🤲🏼