Nurozi hem devletteki hem özeldeki doktorum üsküdarda oya demirci var perinatolog onu önermişti sonra memlekete gidince devlette çektirdim ama 2 ay önce fiyat aldığımda 4.5 yada 5 demişti tam hatırlayamadım ama kadının yorumları baya iyiydi googlede vs