Annebus rumeysa60_ hipp çatlak önleyici krem kullandım hem fiyatı uygun hem etkili bence 29 haftalığım 10. Haftadan beri her gece mutlaka sürdüm şuan yok ama son zamanlarda olurmu büyük konuşmak istemiyorum 🤭☺️
Miniboy rumeysa60_ hipp çatlak kremi ve doğal hindistan cevizi yapı dönüşümlü kullandım çok memnun kaldım. Hindistan cevizi yapı kokusu rahatsız ederse tatlı bademyağıda olabilir.
ilaydayaprak Ben bioderma kullandım çok duymuştum adını ama düzenli kullanmama rağmen çatladım tamamen genetik bazısı hiçbir şey kullanmıyo ve çatlamıyo bazısı da benim gibi düzenli kullanımda bile çatlıyo
Esraa0709 Aci badem yagi ve bebek yagi kulaniyrm hamileligimin basindan beri su an 28 haftaligim hic catlagim yok orayi nemli tutmak onemli umarim bundan sonrada olmaz