Aslan003 Kızlar şu an 5+2 deyim bulantım falan yok ama çok halsizim haftaya önceden planladığımız tekne tatili var ne yapmalıyım bilemedim. 4 gün kalacağız daha doktora danışamadım yardımcı olur musunuz gidenler neler hissetti
Papatya05_ Aslan003 düşük riski kanama falan yoksa doktor izin verir sor yine de fakat şöyle bi dezavantajı var ilk trimester anne için zor süreci var bulantı kusma halsizlik uykusuzluk gibi 2.trimester daha rahat ettiği bi dönem oluyor aklında bulunsun ben 13 haftada Alanya ya gittim 9 saatlik yol doktorum sıkıntı görmedi
Papatya05_ Aslan003 bulantı bende de var sakız çiğniyorum kraker mide yanmam için tahin atıyorum tam olarak geçmedi biraz daha azaldı prilam doktor önerdiyse o şekilde