Nesl Kızlar selam, 40 haftalık gebeyim dün nstye girdim herhangi bir sorun yoktu sabah 7 de nişanım geldi ama ağrı ya da su gelmesi yok ağrı gelsin diye bekliyorum hastaneye gitmedim sizce sorun olur mu beklemeli miyim
Beybimelisa Nesl ben nişan sonrası yaklaşık 3-4 gün sonra doğum yaptım. 40+3 te ve ben 40+5 olana dek beklemeye karar vermiştim ki Allah’tan bebeğim gelmeyi tercih etti ve doğdu şükür yoksa fitil suni sancı falan alacaktım. 2-3 gün bekleyin derim
Serap09 Nesl bnce gidin Nisan gelmesi doğum olmayabilir o an hemen olacak kaidesi tabi yok ama icerde neler oluyor ters giden bisey olmasın yinede gidin dusunuzu alıp bnce
Nesl Beybimelisa Allah analı babalı büyütsün, teşekkür ederim son hafta bende artık gelsin istiyorum bu sebepten sanırım çok stres yaptım