Arkadaşlar herkese merhaba
Şu an 30+2 haftadayım sanki her gün karnım daha çok şişiyor gibi his ediyorum buda beni korkutuyor.ayrıca bu hafta kaburga ağrılarım oluyor sanki kırılacak gibi buda ister istemez son haftalarda nasıl olck acaba diye düşündürüyor.bu durumu yaşayan var mı varsa çorum ne önerirsiniz.