Kızlar merhaba biz artık 40 haftalık olduk yarın yatışım yapılacak. Bebeğin gelmeye niyeti yok gibi doktor riske atmayalım 41’i beklemeyelim dedi vajinal doğum düşündüğüm için fitil ile deneriz dedi ama işe yarayan var mıdır? Açılmam yok ise almamın ### faydası olmaz mı? Direk sezeryana girmek daha mı iyi olur? Bu durumu yaşayan kızçeler beni bir aydınlatsın morallesin ya