Selam kızlar. 3 gündür felaket derecede hastayım. Virüs ken bile bu kadar ağır hasta olmamıştım. İlk gün ateş oldu. Sonra halsizlik iştahsızlık. Burun akıntısı hapşırma derken bugün de öksürük başladı. Ama öyle böyle değil ciğerlerim sökülüyor sanki. Doktora da gitmedim ilaç vermez diye. Tavuk suyu çorbası nane limon ballı süt bol bol meyve ne aklınıza gelirse yapıyorum. İyi ce terliyorum tamam geçti diyorum. Yok gene aynı devam ediyor. Ne yapmam lazım. Bebeğe zararı varmı bu hastalığın. Varmı başına gelen. Acile gitsem birsey yaparlar mı.