Ozlmdoruk Kızlar selam... 2,5 ay sonra oğlum olacak. İsim olarak Göktuğ veya DorukAlp düsündük sizce hangisi daha güzel.
Ozlmdoruk Gulsahhboluk bende en başindan beri Göktuğ istedim hatta cinsiyeti belli bile degildi o kadar istemistim ama simdi bi karar veremedim zaman azaldikca insan daha alternatifler dusunuyor☺️