Aaayseeert evett 🥹 ama şöyle ilk hamileliğim normal yoldandı. sonra enfeksiyondan sol tüpüm alındı, sağ tarafla tekrar hamile kaldım ama o da dış gebelik oldu sağ da alındı. tüp bebekle opularda genetikten geçemiyordu embriyolar sonuncu opuda 2 tane sağlıklı geldi. birini temmuzda transfer oldum tutmadı malesef diğeri ağustosta tuttu. dilerim sizinki hemen tutsun inşallah