Yetgineslihan Eveet sonunda günümüz belli oldu oğlumla kavuşuyoruz var mı başka bu güne tarih verilen 😍
ynzl Yetgineslihan Bizim de 09.09 ama bakalım bekleyecek mi bebişimiz 🥰 Siz kaç haftalık olmuş olacaksınız?
Es372a Yetgineslihan 15.09 olacak inş 38+5 de. Tabi.öncesinde grlmezse. Ama hala isimsiz prensimm😂 sizinkilerin adı ne acaba
Yetgineslihan ynzl bizim 38+3 olmuş olacak benim ikinci sezaryenim olmuş olacak 😍 sizin ilk mi . Benimde biraz sancım çıktı nst de umarım bekler gününü 😍
ynzl Yetgineslihan benim ilk hamileliğim 39+4 olacak ama nst’de sancım çıkmadı hiç, o yüzden doktor beklemek istedi 🙈
Nesli97 Benimde 38+4 olacak 09/09 da günümüzü belirledik heyecanla bekliyoruz 😊 başı biraz aşağıda bebeğimin kendi erken gelmezse bakalım 😂
Yetgineslihan Nesli97 benimde sancılarım var nst de çıktı doktor istirahat önerdi umarım gününü bekler
Muref Yetgineslihan bizimde 09.09 du ama doktorumuzun ameliyatcı olduğu tarih değiştiği için 08.09 olacak inşallah 😍 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım