Azlpp yediklerine dikkat edebilirsin eğer rahatsız oluyorsan kilo inan hem anneye hem bebeğe yük ben ablam fitoterapiyle hamile kaldı ilk 3 ay hergün oruç tuttu falan sonradan da asla herşeyi yemiyordu belli başlı şeyler valla ondan anladım ki biz hamile kalınca aman çocuk büyüsün kilo alsın diye kendimizi paralıyoruz hiç gerek yokmuş ablam 38 hafta da kendisi 8 kilo almıştı çocuğu da 3.200 gr doğdu tavsiyem sakın gebeyim iki canlıyım çok yemeliyim moduna girmeyin ilk gebeliğimde girdim ben çok büyük yanlış