Bugün kalp atışını duyduk her şey çok güzel dedi doktor bebeğin boyu kalp ritmi vesaire. Toksoplazma için kan aldı birde bende bakteri vardı idrarda geçen ki kontrolde beni enfeksiyon hastalıklarına yönlendirdi gittim bi antibiyotik verdi enfeksiyon doktoru 2 kutu vermiş günde 4 kere yazıyor ben sadece kahvaltıda yutuyordum biraz da aksattım neyse bugün kadın doğum doktorum idrarı göreyim diye yine idrar istedi topsoplazma kanı ile idrarda verdim baktım şimdi e nabıza da bakteri yüksek çıkmış yine. Doğum doktoru kan sonucu 15 güne çıkar geç çıkar o zaman gel dedi ama ben çok korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye 15 gün dayanamayıp tekrar enfeksiyona randevu alacağım bu hafta kullanayımda 4 kere günde önümüzdeki pazartesiye falan düşündüm randevuyu. Bebeğime bir şey olmaz dimi çok korkuyorum da stres yaptim ister istemez zarar gelir bebeğime diye birde düşük riski falan yazıyordu internette😭😭😭😭 Uzun oldu kusura bakmayın 🙏