kurkmantosuzmadonna Ayseeee35 herkesin farklıdır. Benim 5 ay sonra oldu. Arkadaşımın 2 ay sonra olmuştu mesela.
valeriaa_ Ayseeee35 herkeste farklı oluyo canm ,hatta kendinde her doğumda da farklı oluyo . Mesela ben ilk çocuğmda 50. Günde oldum ikincide de 50. Gün idi. 3. Çocukta 6. Ayda oldm
Ayseeee35 valeriaa_ yogun emzirmelerde gec oluyormus sanırım bebegim memeyi reddediyor o yüzden mi oldum diye düşündüm de cevremde en az 6 ay sonra olanlar var