ucare ben öğrendikten sonra hemen bırakamadım normal sigara değil de İqos içiyordum normalde de zaten, günde 1 e en son da 3 günde 1 dal a düşürdüm öyle bıraktım. Benim bırakmadaki en büyük zorluğum iş arkadaşlarımın hepsinin içmesiydi 😀 onlar içerken sürekli aklıma geliyordu. Çok şükür 10. Haftadan sonra bir daha ağzıma sürmedim içilen ortamlardan da sürekli kaçtım. Emzirirken de içmemek lazım çocuklar astım hastası ve alerjenik oluyor. Doktorlar da eğer çok bagımlıysan ve bu seni aşırı strese sokuyorsa günde 3 e kadar izin verebiliyor. Görümcem ilk 12 hafta içmeyip sonrasında günde 3 kere içti emzirirken de içti. Bebekte herhangi bir sorun olmadı ama aşırı alerjenik bağışıklığı düşük ve sürekli
Her kış hasta olup nefes problemi yaşayan ve hava taktırmak zorunda kaldığı bir oğlu oldu. Ben sigaraya bağlıyorum kendisi kabul etmiyor ama bence imkan varsa kendini zorlayıp bırakmalıyız anne adayları olarak bence