Öncelikle kızlar merhabalar 3 buçuk yaşında 1 kızım var benim adetlerim çok düzensiz olur her zaman kimi zaman olmam kızıma da çatlatma iğnesi ile gebe kalmıştım normal yolla hamile kalamıyorum yani 2 inciyi istiyoruz deniyoruz kaç aydır adetlerim düzenli idi bu ay geçti 17 gün duphaston aldım 5 gün sabah aksam kullandım ama adet olamadım yine bu durumu yaşayan var mı ?