144 Merhaba 8. Haftadayım kalp atışlarını duyduk .çok şükür böyle zorlayacak bir şey geçirmedim mide bulantım hiç yok benim gibi olan var mı merak ediyorum bazen kendimi hamile değil gibi hissediyorum
valeriaa_ 144 evet ben de öyleydim maşallah de kendine ,çevrendeki kimseye de soyleme hatta benden sana tavsiyem 🌸🥰
valeriaa_ 144 ben dr sormuştm gerçekten hamile miyim hiç bulantı yok belirti yok diye ,evet al bak işte burda dedi 😃 her hamilelkte bulantı olcak değil herkesn bünyesi farklı ye iç gez haline şükret ne hamileler var sabah akşam serumla geziyo dedi 😃 o günden snra düşğndm çevremdekilere de rahatszm kolay değil dedm geçiştrdm
ecemk94 Halinize bence şükredin😂😂 aynı şekilde bulantım yok çok iyiyim harikayım hamile gibi değilim diyordum sonraki haftamda mide bulantısından çok zor durdum
144 valeriaa_ Bende aynı sizin gibi inanamayıp sormuştum gittiğimde taki kalp atışını duyana kadar 😊 Kendi kendime nazar etmeyim 🧿☺️
Admsarzu Şükür edin 9+2 yim banyodan çıkamıyorum mutfağa adım attığım an öğürüyorum değil yemek yapmak 🤦🏻♀️
valeriaa_ 144 aynen ,amin soylemeyin kimseye sorduklarında iyi değilim yaa ,başım ağrıyo ,midem kötü pek yiyemiyorum daha dün acildeydim 😃😃 falan diyin gerçekten insanlar herşeyi mahvediyo
Ecemmnaz Nerdeyse 18 hafta oldum şişkinlik dışında hiç birşey yok oda gaz resmen iğne batırsam patlayacak gibi😀
mevcut Ben de öyleydim rahat bir hamilelik geçiriyorum diye diye resmen kendime nazar değdirdim 9.haftamın sonunda gece lavaboya kalktığımda birden bayıldım sağ tarafıma düştüm bilincim kısa süreli kayboldu kaşım patladı ve kulak kristallerim oynadı suratımın yarısı mosmor oldu ve kaşıma dikiş atıldı. Şükür bebek iyi şuan 10 bitecek her şey yolunda ama çok da kurcalamamak gerek. Herkesin bedeni çok farklı çünkü herkes zor hamilelik geçirmek zorunda değil.