12Anonim canim ben bundan 7sene önce yaşadım. İlk başlarda gelişmesinde hiç sıkıntı yoktu gayet güzel haftasına göre uyumluydu. 30.haftaya gelince karın gelisimi 2 hafta geriledi sonra kilo artışı çok az oldu. Doktor normalde ayda bir çağırıyordu kontrole sonra iki haftada bir çağırdı ve perinatolojiye yönlendirdi. Orada detaylıca baktılar, plesantasina baktılar hiç bı sorun yok fakat boy kilo karın çevresi haftasından gerideydi. Takip edicez gerilik daha da artarsa mecbur sezeryana alicaz kuvezde kalacak ama yaşar dedi doktor. Sonra ben yememe icmeme biraz daha dikkat ettim doktor bebek saglikli sadece minyon dedi. 38+1 de doğum sancım geldi 38+2 de normal doğum yaptım kızım 2600gr doğdu ☺️ gerçekten minyon bebekti ama kuveze bile girmedi. Büyüdükçe de yasitlarini yakaladı boyu kilosu ☺️