umutnur kendini yalnız hissetme ne olur, bende kısaca yazmak istiyorum, yarın 35+2 oluyorum. Her şey çok iyi giderken çalışıyordum da 32.haftaya 1 hafta kala doğum iznine ayrılacakken sol böbrek ağrısı yaşamaya başladım önce dayanılırdı sonra dayanılmaz hale geldi 2 hafta ölümcül ağrılar çektim en son 3 gün acillik oldum ve kusmayla beraber şiddetlendi aç bitap düştüm günlerce yatamadım ağrıdan en son çare yatış verilip stent takıldı. 2 haftadır stent takılı ağrılarım azaldı elhamdülillah ama bu sefer de kasık ve bel ağrısı çekiyorum korkuyorum doğumdan stent ya da böbrek sıkıntı olur mu diye, devlet hastanesi sezeryan da yapmıyor inşallah normal doğum yapabilirim. Duygularım karmakarışık bedenim çok yorgun inan bende annelik duygusunu hissedemiyorum çünkü bilmiyorum nasıl bir şey olduğunu. Lütfen üzülme şükret Allah beterinden korusun. Yalnız değilsin gerçekten bende çok karmaşık duygular içindeyim 🥺🙏