leylaleyla15 yaa ben 1 hafta boyunca kafami duvara vurdum resmen benim alt dişim kırıktı hatta baya oyuktu doktor izin vermedi yapayım 34 haftalık hamileyim tek çareyi kekik yağı ve Karanfil yağında buldum küçük bir pamuğa 3-4 damla Karanfil yağı 2 damla kekik yağı damlattım o pamuğu kürdan ile oyuk yere yerleştirdim 5 dk içinde ağrı geçiyordu her ağrıdıginda bu işlemi tekrarladım günde 10 kere yapıyorum 3 gün böyle sürdürdüm 4. Gün hiç ağrım kalmadı mikrobu apsesini falan gecirdi sanırım.. Bunuda bir tavsiye üzerine denemiştim yaradı çok şükür kaç gündür rahatım sıfır ağrı, dış ağrısı çok kötü ağlıyordum acidan dediğimi yapın inşallah sizde şifa olur 🤲🥹